Internauci stanowią najliczniejszą grupę Twoich potencjalnych klientów. Google pozwoli Ci do nich dotrzeć
26,5 miliona osób miesięcznie, każdego dnia 14,6 mln unikalnych użytkowników: to statystyki z wrześniowych badań, pokazujące jakim zasięgiem może się poszczycić najczęściej odwiedzana wyszukiwarka internetowa w Polsce. W tak licznym gronie z pewnością znajduje się wielu przedstawicieli grupy docelowej, do których kierujesz ofertę swojej firmy. Żadna inna forma reklamy nie zapewnia takiego odzewu, jak pozycjonowanie stron internetowych pod odpowiednie frazy. Witryny, które algorytmy Google uznają za najbardziej pożyteczne dla konkretnego użytkownika, automatycznie cieszą się znacznie większym zainteresowaniem odbiorców niż wcześniej. Obecność na pierwszej stronie organicznych wyników wyszukiwania – zazwyczaj TOP 10 lub TOP 5 – zapewnia ogromną ilość wejść na firmową stronę. Witryna wyświetlana na samej górze SERP zgarnia nawet 40-60% całego ruchu z amerykańskiego serwisu.
Twoja działalność koncentruje się na lokalnym rynku? Wybierz pozycjonowanie stron pod daną miejscowość
Dobór odpowiednich fraz kluczowych o największym potencjale to pierwsze zadanie, za jakie powinni zabrać się specjaliści SEO. Zgodnie ze słowami ekspertów z agencji AFTERWEB w ten sposób można liczyć na najlepsze i najszybsze efekty. Dopasowanie słów do zasięgu pozwoli robotom indeksującym Google na określenie, którzy użytkownicy najwięcej skorzystają na informacjach i ofercie z serwisu konkretnej firmy. Jeżeli przedsiębiorstwo działa na Wrocław i okolice, to wyświetlanie witryny odbiorcom przebywającym na terenie Trójmiasta, Warszawy albo Poznania nie ma przecież najmniejszego sensu. Pozycjonowanie stron w wersji lokalnej szczególnie przydaje się w tych branżach i przedsiębiorstwach, gdzie bezpośredni kontakt z klientem to norma. Aż 78% wyszukań na frazy regionalne kończy się zakupem w sklepie stacjonarnym lub zamówieniem usługi w firmowym punkcie. To raczej wystarczający powód, aby lokale gastronomiczne, kwiaciarki, cukiernicy, fryzjerzy, właścicielki gabinetów kosmetycznych, mechanicy samochodowi oraz przedstawiciele wielu innych zawodów poważnie zainwestowali w profesjonalny e-marketing i SEO.
Napisz komentarz
Komentarze