Im bliżej TOP3 jesteś, tym więcej sprzedajesz. Pozycjonowanie Ci to ułatwi
Jeżeli zadajesz sobie pytanie: „Ale w jaki sposób wysoka pozycja w wyszukiwarce ma mi pomóc sprzedawać?”, spieszymy z odpowiedzią. Ponad 90% internautów na świecie korzysta z wyszukiwarki Google, co daje olbrzymią rzeszę potencjalnych klientów. Warto jednak wspomnieć, że tyle samo z nich praktycznie nigdy nie przechodzi na drugą stronę wyników wyszukiwania. Aby zatem z sukcesem sprzedawać swoje produkty albo usługi w internecie, należy znaleźć się na pierwszej karcie w wyszukiwarce. Wymaga to dokładnej znajomości prawideł rządzących algorytmami Google, dlatego wiele firm decyduje się na wynajęcie specjalistów. Profesjonalna agencja, jak chociażby ESEO, dołoży wszelkich starań, żeby za pomocą etycznych działań (zwanych White Hat SEO) wynieść Twoją witrynę na czołowe miejsca w wynikach wyszukiwania.
SEO, czyli długofalowy proces, który pozytywnie wpłynie na Twoją sprzedaż
Poprzedni akapit utwierdził Cię w przekonaniu, że chcesz zwiększyć widoczność swojej strony? Zatem dobrym krokiem będzie skorzystanie z pozycjonowania, czyli optymalizacji witryny i działań poza nią. Dopiero kompleksowa opieka nad stroną daje wymierne efekty w postaci zwiększonego ruchu, a co za tym idzie – wyższej liczby konwersji i decyzji zakupowych. Przed podpisaniem umowy zorientuj się, jakie prace podejmuje dana agencja. Na przykład ESEO prowadzi zarówno działania na stronie (on site), na które składają się: techniczna optymalizacja oraz budowa treści, jak i czynności poza nią (off site), czyli wysokiej jakości link building (więcej na ten temat na https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/). Każda kampania jest skrupulatnie planowana i omawiana, dzięki czemu masz szansę cieszyć się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania i większym ruchem na stronie.
Reklama Google Ads: propozycja dla tych, którzy chcą mieć efekty już dziś
Innym sposobem na promocję witryny firmowej jest inwestycja w płatne reklamy Google Ads. Różnią się one od SEO przede wszystkim tym, że efekt jest widoczny natychmiast po uruchomieniu kampanii, a strona – obecna na pierwszych stronach w wyszukiwarce wtedy, kiedy opłacasz reklamę. Linki sponsorowane nie są tak długofalową promocją, jak pozycjonowanie, ale bez problemu mogą je wspierać, na przykład w okresach zwiększonego popytu na daną usługę czy produkt. Jeśli zatem prowadzisz biznes całoroczny, ale w określonych miesiącach notujesz większe zainteresowanie klientów, postaw na połączenie tych dwóch form reklamy. Pozycjonowanie pozwoli Ci się utrzymać na wysokich pozycjach przez cały czas, a cyklicznie uruchamiane kampanie Google Ads podbiją wyniki sprzedaży dokładnie wtedy, gdy będzie to konieczne.
Napisz komentarz
Komentarze