Kubek wielorazowy wygrywa w starciu z jednorazowymi kubkami papierowymi i czyni użytkowników bardziej przyjaznymi dla środowiska. Zresztą w dzisiejszych czasach niemal każda kawiarnia respektuje prośby o nalanie kawy do własnego kubka termicznego, a to dobra wiadomość. Warto więc wykorzystać ten modny od kilku już lat gadżet i wybrać właśnie jego na reprezentanta swojej firmy. Dlaczego akurat kubki termiczne z napisem świetnie się sprawdzą w tej roli?
Marketing - frustrujący, ale konieczny
Czas uświadomić sobie, jaki wpływ mają gadżety reklamowe na relacje biznesowe. Nie mamy tu bynajmniej na myśli wyboru przypadkowego upominku firmowego (byle z logo), a w przemyślany sposób wybranego przedmiotu, który wtórnie oznakujesz własną marką, i który sprawi, że zostaniesz zapamiętany na dłużej.
Pamiętaj, że marketing to:
- komunikacja - upominek reklamowy powinien informować potencjalnych klientów o Twojej firmie i dawać im znać, że faktycznie istniejesz;
- perswazja - reklama to szczególna forma komunikacji, która próbuje przekonać ludzi do wydania pieniędzy. Skuteczna reklama prowadzi do sprzedaży (firmy, marki, produktu lub usługi);
- biznes - jeśli klient nie przypomni sobie o tobie, kiedy potrzebuje produktu lub usługi, najprawdopodobniej poszuka kogoś innego.
- materiały promocyjne - większość ludzi w końcu zapomni o biznesie, jeśli się im o sobie nie przypomni. Gadżety reklamowe to niewymuszony sposób na wprowadzenie twojej firmy w codzienne życie klienta bez zdawania sobie z tego sprawy. Kluczem jest wybór takiego gadżetu, który urzeknie odbiorcę na tyle, że zechce zostawić go sobie na dłużej. Dobry kubek termiczny z własnym napisem to strzał w dziesiątkę!
Jakie reklamowe kubki termiczne mamy do wyboru?
„Wybierz dowolne biurko z dowolnego miejsca na całym świecie, a prawdopodobnie będzie na nim promocyjny kubek, czy to wypełniony kawą, gumkami czy długopisami” – czytamy na opengift.pl. Jak wiele w tym prawdy! Pamiętajmy jednak, że kubek z logo firmy to przede wszystkim powierzchnia reklamowa, na dodatek wyjątkowo często eksponowana. Stojąc u progu najzimniejszych pór roku, wymagających dodatkowo największej ilości energetyzujących trunków, skupmy się wyłącznie na opcjach wypełnionych kawą. Poznaj najlepsze propozycje kubków termicznych z własnym nadrukiem.
Dla wielbicieli klasyki
Ponieważ istnieje grupa ludzi, którzy kawy napiją się tylko z kubka z uchem, ta opcja jest właśnie dla nich! Nie ma nic bardziej denerwującego od zimnej kawy, a dzięki podwójnym ściankom ze stali nierdzewnej i obrotowemu otworowi do picia można mieć pewność, że ulubiony trunek nie wychłodzi się chwilę po zaparzeniu. Bambusowa obudowa i możliwość oznakowania kubka napisem lub logo firmy wydaje się wyjątkowo trafną opcją na udany prezent reklamowy.
Kubek termiczny ze stali nierdzewnej z uchem w obudowie z bambusa
Kubek termiczny 2w1
Ten kubek termiczny z rączką ze stali nierdzewnej o całkowitej pojemności 600 ml ma wiele różnych zastosowań, co czyni go wszechstronną opcją dla firm. To, co najbardziej nam się w nim podoba, to sprytna skrytka na przekąski. Bo kawa smakuje lepiej w towarzystwie słodyczy! Srebrny kubek reklamowy będzie wyglądał jeszcze bardziej profesjonalnie, jeśli oznakuje się go grawerem. Ta technologia nadruku sprawi, że logo firmy nie zetrze się z upływem czasu.
Kubek termiczny 2w1 dla wielbicieli łakoci
Propozycje premium dla najbardziej wymagających
Markę Stanley znają wszyscy miłośnicy turystyki survivalowej. Te termosy i kubki termiczne trzymają ciepło i zimno do 24 godzin i wytrzymują ekstremalne warunki. W sklepach, takich jak np. OpenGift, kubki Stanley występują w różnych rozmiarach i kolorach, a grawerowanie laserem to jedyna słuszna opcja znakowania tego typu reklamowych kubków termicznych klasy premium.
Naczynia termiczne Stanley można oznakować własnym logo
Napisz komentarz
Komentarze