Zajrzyj do sklepów przy swojej ulicy, w swojej dzielnicy, w swoim mieście – zdają się zachęcać twórcy Witrynowo.pl Sprawnie, lokalnie, bez dodatkowych kosztów
Pomysł na aplikację wziął się z potrzeby „człowieka zalatanego” - Prowadząc bardzo intensywny tryb życia często nie miałem czasu dla siebie, w tym również chwil na to, by zrobić najpotrzebniejsze zakupy. Tkwiłem jednak w tym swoim zaganianiu, aż pewnego dnia przyszło mi d głowy rozwiązanie dla mnie i setki innych osób, które nigdy nie mają na nic czasu – wspomina Damian Zujewski – Uznałem, że lokalne sklepy powinny mieć możliwość pokazania w prosty sposób tego, co aktualnie mają w ofercie. Tak, aby można było te produkty obejrzeć w telefonie w drodze do lub z pracy, bez konieczności chodzenia od jednego sklepu do drugiego, czy nawet o stoiska do stoiska.
I tak kilka lat od tej refleksji, po procesie doskonalenia technologicznego, powstała aplikacja, której nazwa Witrynowo.pl w punkt oddaje jej istotę. Jest rodzajem dostępnej online wystawy, która pozwala klientow identyfikować sklepy i usługi na wybranym obszarze, a dl przedsiębiorców jest darmową platformą dotarcia z ofertą do kupujących, którzy chcą zrobić zakupy sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. A w dodatku mogą mieć satysfakcję, że wspierają lokalny biznes, który w dobie pandemii ma szczególnie utrudnione funkcjonowanie.
Witrynowo.pl – rozwiązanie proste, a wyjątkowe
Z punktu widzenia biznesu lokowanie się na Witrynowo.pl polega na tym, że użytkownik po zarejestrowaniu kont jako Sklep umieszcza na nim identyfikujące go materiały graficzne, dane adresowe, informacje o sposobach płatności, lokalizację na mapie miasta, a następnie produkty ze zdjęciami i opisem. Co ważne, gdy dany produkt akurat nie będzie dostępny, jednym kliknięciem możemy go ukryć, a potem przywrócić na Witrynowo.pl.
Równie łatwe jest umieszczanie informacji np. o zmianie godzi funkcjonowania sklepu czy to z racji urlopu, czy – niestety – różnych pandemicznych obostrzeń.
Z kolei klient – zgodnie z ideą aplikacji – zaczyna swoje poszukiwania od wybrania na mapie interesującego g obszaru, a następnie „wchodzi” do sklepu i przewijając j lub według słów kluczowych przeszukuje jego ofertę. Może dodawać produkty do ulubionych, może je udostępniać mediach społecznościowych (co służy także promocji sklepu).
Sprawdzenie metod płatności i skorzystanie z najwygodniejszej dodatkowo usprawni sfinalizowanie
zakupów podczas wizyty w sklepie.
- Kryterium lokalizacji jest bardzo przydatne nie tylko naszym miejscu zamieszkania, ale też np. podczas wakacyjnych wyjazdów – dodaje Damian Zujewski. - Wystarczy wybrać w aplikacji obszar wokół naszego hotelu, czy pensjonatu i już identyfikujemy ofertę pobliskich sklepów. Wybieramy, czego potrzebujemy i przychodzimy do sklepu pewni asortymentu. A dzisiejszych czasach oznacza to także bezpieczniejsze zakupy, zarówno dla klientów, jak i personelu sklepu
Napisz komentarz
Komentarze