Ochrona pszczół i innych owadów zapylających jest ważnym tematem dla Galerii Tomaszów, dlatego od 2019 r. zielone otoczenie centrum to bezpieczna przestrzeń dla owadów, mających ogromne znaczenie dla bioróżnorodności lokalnej przyrody. Funkcjonuje tu pasieka złożona z 5 uli i wszystko wskazuje na to, że zamieszkujące ją pszczoły krainki mają się świetnie – w ubiegłym sezonie pszczelarze opiekujący się pasieką zebrali niemal 19 l miodu! Przy okazji każdego miodobrania klienci Galerii Tomaszów mają okazję nabyć lokalny smakołyk dzięki aplikacji SEZAM. – Jesteśmy wspólnie odpowiedzialni za środowisko, w którym żyjemy. Wierzymy, że odpowiednia edukacja ekologiczna najmłodszych w długiej perspektywie zwiększy wrażliwość społeczeństwa na nasze naturalne otoczenie i jego ochronę. Mamy nadzieję, że sympatyczna pszczela rodzinka, którą przedstawiamy, będzie miała w tym swój udział – mówi Olga Wiernicka, Regional Marketing Manager, NEPI Rockcastle.
Najnowsza pszczółkowa promocja to kampania edukacyjna skierowana do najmłodszych gości Galerii Tomaszów, a także działania promocyjne dla użytkowników aplikacji SEZAM. Książeczka dla dzieci, zaprojektowana na potrzeby akcji zawiera szereg ciekawostek o zapylaczach, atrakcyjne fotografie, a także zagadki, łamigłówki i kolorowanki. Dzięki połączeniu zabawy i edukacji informacje przedstawione są w sposób przystępny nawet dla najmłodszych klientów. Przedstawione są również role, jakie członkowie pszczelej rodziny odgrywają w ulu. Królowa Karolinka, Wesoły Tomek i inni bohaterowie książeczki przez cały maj pojawiać się będą także na Facebooku Galerii Tomaszów, a miłośnicy maskotek mogą skolekcjonować całą pszczelą gromadkę podczas zakupów w galerii!
Jak otrzymać książeczkę oraz pszczółki-maskotki?
Książeczki o pszczołach będą rozdawane w Punkcie Obsługi Promocji, mieszczącym się obok sklepu H&M. POP czynny będzie do 1 czerwca, od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-20:00.
Pszczółkowa promocja przeznaczona jest dla wszystkich klientów Galerii Tomaszów dzięki aplikacji SEZAM. Program lojalnościowy SEZAM nagradza osoby robiące regularne zakupy oraz korzystające z usług i rozrywek w centrum. Dzięki aplikacji, codzienne wydatki przynoszą dodatkowe korzyści! Za rejestrację paragonów klienci otrzymują bonus w postaci punktów, które można wymienić na rozmaite nagrody.
W promocji „Co w ulu bzyczy” biorą udział paragony o wartości co najmniej 50 zł – każdy klient może zarejestrować dziennie maksymalnie 3 paragony za zakupy dokonane w sklepach Galerii Tomaszów. Po zarejestrowaniu druku kasowego na Stanowisku Promocji oraz w aplikacji SEZAM, odebrać można naklejki z pszczółkami – po jednej za każdy paragon. Pięć zebranych wklejek uprawnia do odbioru wybranego wzoru maskotki. Każde następne zakupy to szansa na więcej naklejek i kolejne pszczółki do kolekcji – łącznie do zebrania jest aż 7 członków pszczelej rodziny! Poza maskotkami, na małych miłośników pszczół czekać będą także gry karciane oraz breloczki.
Dodatkowo w ostatnim dniu akcji, z okazji Dnia Dziecka, zorganizowany zostanie konkurs dla dzieci, w którym do wygrania będą walizki z pszczelim motywem oraz miodne słodkości! Liczba książeczek promocyjnych, maskotek, gier karcianych i breloczków oraz nagród w dodatkowym konkursie jest ograniczona. Zasady promocji dostępne są na stronie www Galerii Tomaszów.
Napisz komentarz
Komentarze