Ceramika Paradyż stawia mocny akcent nie tylko na doskonalenie portfolio produktowego, lecz także na przekazanie profesjonalistom niezbędnej wiedzy praktyczno-inspiracyjnej związanej z nowymi wdrożeniami. Nowy, kompleksowy program szkoleń ma na celu budowanie świadomości marki i odpowiada na potrzeby profesjonalistów związanych z branżą ceramiczną.
Powrót Akademii Paradyż
Pierwsza Akademia Paradyż odbyła się w październiku 2018 roku w Łodzi i skierowana była do właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Tym razem w ramach tego projektu, program szkoleniowy obejmie szeroki zakres działań dedykowanych nie tylko sektorowi B2B, ale także profesjonalistom, wykonawcom i praktykom. Działania będą realizowane w podziale na trzy filary. Pierwszy z nich to Akademia Biznesu, oscylująca wokół zagadnień i eksperckiej wiedzy dopasowanej do potrzeb partnerów biznesowych. Drugi filar poświęcony będzie projektantom i architektom. Przewidziane są szkolenia, konferencje, dyskusje o trendach, a także możliwość wymiany pomysłów oraz inspiracji. Z kolei trzecim filarem, będzie edycja Akademii Wielkiego Formatu adresowana do grupy wykonawców.
- Od lat przyświeca nam cel inspirowania pięknem. Wiemy jednak, jak ważna jest także edukacja otoczenia biznesowego firmy. W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy blisko 40 nowości produktowych, w tym niezwykłe kolekcje powstałe we współpracy z ikoną mody, Gosią Baczyńską, czy też set płyt ceramicznych Monumental, o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm. To najbardziej poszukiwane i pożądane obecnie przez klientów, najwyższej klasy wzornictwo. Zastosowanie takich produktów, ich format, wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel zapewnić kompleksowe wsparcie branżowych specjalistów i dostarczyć im nie tylko piękne produkty, ale i merytoryczną wiedzę. – powiedział Maciej Rychliński, Brand Development Director w Ceramice Paradyż.
Akademia Wielkiego Formatu
Już na samym początku jesieni, firma wystartuje z autorskim cyklem szkoleń - Akademią Wielkiego Formatu. Spotkania odbędę się w formule warsztatowej, a każdy uczestnik będzie miał możliwość bezpośredniej pracy z produktem. Firma zapewni prowadzone przez praktyków szkolenia i warsztaty z obróbki oraz cięcia płyt wielkiego formatu. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 23 września w Malborku. Docelowo aktywności związane z działalnością Akademii Wielkiego Formatu, będą realizowane głównie w Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim, gdzie planowane jest utworzenie specjalnych przestrzeni do organizacji tego rodzaju spotkań. Prowadzony będzie także kanał komunikacji na jednym z portali społecznościowych, gdzie fachowcy udzielą porad technicznych oraz podzielą się informacjami o planowanych inicjatywach i szkoleniach. W październiku Ceramika Paradyż będzie też obecna na targach Warsaw Home, gdzie w ramach Archiday, przedstawiciele firmy wspólnie z organizatorami przygotują warsztaty dla projektantów, a także podzielą się ekspercką wiedzą w panelach dyskusyjnych.
Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro
Uzupełnieniem działań w ramach Akademii Paradyż, będzie zaangażowanie marki w programy szkoleniowe partnerów. Wspólnie z firmą Selena, właścicielem marki Tytan Professional, odbędzie się cykl szkoleń skierowany do wykonawców. Jesienią wystartuje również kolejna edycja Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro, którego Ceramika Paradyż jest już po raz kolejny ważnym partnerem. Tegoroczna edycja spotkań będzie dotyczyć zagadnień związanych z nowoczesną łazienką. Szkolenia będą skoncentrowane na rozwiązaniach chemii budowlanej i ich praktycznym wykorzystaniu w czasie prac z szeroką paletą materiałów wykończeniowych. Pierwsze spotkanie już 29 września w Bielsku-Białej. Więcej na temat, jak i zapisy: https://thesopros.pl/akademiaprofesjonalisty/
- Wszelkie zrealizowane dotychczas przez nas programy inspiracyjno-szkoleniowe okazały się dużym sukcesem i zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Jesteśmy dumni, że doceniają oni nie tylko produkty Ceramiki Paradyż, lecz także naszą chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że nowo powołana Akademia Wielkiego Formatu, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z jeszcze lepszym odbiorem. – podsumował Maciej Rychliński.
Napisz komentarz
Komentarze