Jak poinformował we wtorek koncern, cała sieć "Orlen Paczka" obejmuje aktualnie ok. 1100 stacji paliwowych tej spółki, ponad 1000 kiosków RUCH-u, prawie 4000 punktów partnerskich oraz ok. 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.
Członkini zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej Patrycja Klarecka przypomniała, że usługa "Orlen Paczka" wystartowała pod koniec września. Podkreśliła przy tym, iż koncern konsekwentnie inwestuje w rozwój tego projektu i w kolejnych latach planuje dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru.
"Do końca 2022 r. będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich" - zapowiedziała Klarecka, cytowana we wtorkowej informacji prasowej PKN Orlen. Zaznaczyła jednocześnie, że "Orlen Paczka" to ważny projekt wpisujący się w plan rozwoju działalności detalicznej koncernu.
PKN Orlen zwrócił uwagę, iż zgodnie z przyjętą strategią do 2030 r. zainwestuje w segment detalu ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Koncern przyznał zarazem, że "planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi +Orlen Paczka+, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi".
Jak ogłosił we wtorek PKN Orlen, w najnowszej kampanii promocyjnej "Orlen Paczka" nową usługę prezentuje Robert Kubica, kierowca wyścigowy i rajdowy Orlen Team. Kampania przygotowana przez agencję Heart&Brain, a obejmująca m.in. materiały promocyjne w internecie, mediach społecznościowych i prasie, a także spoty radiowe, potrwa do 23 grudnia. (PAP)
Napisz komentarz
Komentarze