Firmy biorące udział w ogólnopolskim konkursie „Firma Dobrze Widziana” były ocenianie pod względem odpowiedzialnych praktyk w pięciu obszarach: miejsce pracy, rynek, społeczne zaangażowanie, ekologia oraz komunikacja. Istotnymi elementami podlegającym ocenie są polityka firmy wobec pracowników, w tym przestrzeganie zasad równouprawnienia, narzędzia i procedury wewnętrzne sprzyjające wyrównywaniu szans zawodowych kobiet i mężczyzn. Oceniana jest także skuteczność oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań. Zdobywając to zaszczytne wyróżnienie Ceramika Paradyż po raz kolejny udowodniła, że nie tylko jest liderem w branży jako przedsiębiorstwo innowacyjne w zakresie technologii, jakości produktów i wyjątkowego wzornictwa, ale także w obszarze działań z obszaru Corporate Social Responsibility.
- Jesteśmy dumni, że Kapituła konkursu już po raz trzeci doceniła nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu przyznając nam tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. Jest do dla nas jasny przekaz i ogromna motywacja do podejmowania kolejnych działań wpływających na poprawę warunków pracy w naszych zakładach, dobrostanu pracowników oraz wspierania inicjatyw na rzecz lokalnych społeczności – powiedział Tomasz Popielawski, menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Kapitułę konkursu „Firma Dobrze Widziana 2021” oceniającej zgłoszenia tegorocznej edycji tworzyli: Paweł Łukasiak, przewodniczący Kapituły, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce; Marek Goliszewski, prezes BCC, Piotr Onikki-Górski, wicedyrektor Biura Mediów i Komunikacji; ks. Andrzej Sikorski, prezes Fundacji „Być Bardziej”.
Napisz komentarz
Komentarze