Program organizowany przez firmę doradczą Deloitte jako jedyny na świecie tak szczegółowo i skrupulatnie przygląda się firmom weryfikując ich podejście do prowadzenia biznesu. Nie jest to jedynie ocena osiąganych wyników finansowych, ale wdrożonej strategii oraz sposobów zarządzania zasobami i kultury organizacyjnej danego przedsiębiorstwa.
Ceramika Paradyż ponownie znalazła się w gronie najlepiej zarządzanych prywatnych firm w Polsce, broniąc w procesie re-certyfikacji tytułu z ubiegłego roku (fot. Delloite)
Zwycięzcy plebiscytu są wyłaniani przez niezależne jury, a cały proces jest transparenty i obiektywny dzięki sprawdzonemu systemowi Deloitte, który działa globalnie już od 30 lat. Umożliwia on ocenę umiejętności i praktyk zarządczych każdej firmy w czterech obszarach: stworzonej i realizowanej strategii oraz wynikających z nich wizji i misji, zasobów firmy (zarówno materialnych, jak i niematerialnych), zbudowanej kultury organizacyjnej, a także systemu nadzoru i raportowania.
- Zdobywać prestiżowe tytuły nie jest łatwo, ale je obronić jest jeszcze trudniej. Zasłużone uznanie kieruję do całego zespołu Ceramiki Paradyż, który każdego dnia pracuje z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczać wspaniałe produkty naszym klientom na całym świecie. Dziękuję raz jeszcze za to wartościowe wyróżnienie i gratuluję wszystkim laureatom – powiedział Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż, który odbierał statuetkę.
Best Managed Companies to autorski plebiscyt ustanowiony w 1993 r. przez Deloitte Private w Kanadzie. Obecnie jest prowadzony już w kilkudziesięciu krajach, a kolejne są zainteresowane jego wdrożeniem. Każdego roku biorą w nim udział tysiące firm prywatnych, które przechodzą drobiazgowy proces weryfikacji, analizowane są ich kompetencje, procesy i strategia w odniesieniu do najlepszych praktyk zarządczych stosowanych w przedsiębiorstwach prywatnych na świecie.
Napisz komentarz
Komentarze