Nowy znak oficjalnie został zaprezentowany w dniu 6 marca 2017 roku, podczas spotkania Zarządu z pracownikami firmy w siedzibie spółki, w Tomaszowie Mazowieckim. Stanowi on unowocześnioną wersję dotychczasowego znaku graficznego i wprowadza równowagę między wizerunkiem a charakterem firmy – nowoczesnego przedsiębiorstwa z określoną strategią biznesową i rynkową.
Chcieliśmy, aby nasz symbol był czytelnym drogowskazem dla każdego Klienta poszukującego najwyższej jakości oraz nowatorskich rozwiązań z zakresu uzdatniania wody, centralnego odkurzania oraz instalacji sanitarnych – mówi Urszula Czechowicz-Górna, Prezes Zarządu UST-M sp. z o.o. Duet koloru niebieskiego i błękitnego ma odzwierciedlać ewolucję marki i jej atrybuty - przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem oraz bezpieczeństwem. Zmianom towarzyszy również lifting hasła reklamowego, który obecnie brzmi TECHNOLOGIA PRACUJE DLA CIEBIE.
Nową odsłonę zyskała również strona internetowa i fanpage firmy na Facebooku. Logo wykorzystywane będzie we wszystkich formach komunikacji, a proces wymiany nośników będzie prowadzony stopniowo. Jestem przekonana, że nowy znak we właściwy sposób odpowiada naszej obecnej, silnej pozycji rynkowej – dodaje Czechowicz-Górna.
UST-M Sp. z o.o. to wiodący, polski producent filtrów do wody, systemu centralnego odkurzania i instalacji sanitarnych. Firma eksportuje do 30 krajów na całym świecie, prezentuje także swoją ofertę na targach branżowych, promując polską myśl technologiczną na arenie międzynarodowej.
Iwona Filipczak, Kierownik Działu Marketingu UST-M
Napisz komentarz
Komentarze