To będzie jedno z najważniejszych wydarzeń modowych w Polsce. Organizatorzy szacują, że weźmie w nim udział pół tysiąca gości. Główną ideą projektu jest łączenie marek, współpraca i wzajemna wymiana doświadczeń. W pokazie „Marka Wspiera Markę” wezmą udział zarówno znani projektanci jak i osoby, które dopiero debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych.
- Region łódzki i jego stolica Łódź jest zagłębiem polskiego włókiennictwa. Od wielu lat działa tu wiele firm z branży odzieżowo-włókienniczej. Spora część z nich to przedsiębiorstwa bardzo innowacyjne. Są to firmy o dużych możliwościach – mówi Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.
Idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę” uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów np. kosmetycznego, spożywczego czy motoryzacyjnego. 7 kwietnia w Centralnym Muzeum Włókiennictwa swoje kolekcje zaprezentuje aż siedmiu polskich projektantów: De La Fotta, Klaudia Markiewicz, Simona Nikołajewska, Angelika Józefczyk, Kalina Kocemba, Kamil Hala i Maciej Piłat.
Pokaz będzie transmitowany na żywo na profilu facebookowym Personal Branding Polska. Będzie to pierwsza edycja wydarzenia w Łodzi. Kolejne planowane są co pół roku - na wiosnę i jesień. Oficjalna strona wydarzenia: www.markawspieramarke.pl
Zachęcamy do oglądania transmisji.
Napisz komentarz
Komentarze