- Nowe logo jest początkiem nowego Tomaszowa Mazowieckiego. Chcemy, aby rozpoczęło kształtowanie nowoczesnego wizerunku naszego miasta, dlatego nosi znamiona takiej nowoczesności. Cieszymy się bardzo, że jego twórca jest tomaszowianinem. Mam nadzieje, że grafika przyjmie się i spodoba mieszkańcom. Ważne też, by spodobała się osobom spoza Tomaszowa Mazowieckiego i zachęcało ich do odwiedzenia naszego miasta - mówi Marcin Witko
- Przy projektowaniu logo naszego miasta głównym czynnikiem determinującym jego wygląd naturalnie była nazwa Tomaszów Mazowiecki. Oczywiście chciałoby się ująć w znaku graficznym wszystkie atrakcje i
atuty, które miasto posiada, ale było ich zbyt wiele by taki logotyp był czytelny i przyjemny w odbiorze. Stało się jasne, że elementy graficzne należy zastąpić hasłem, które skupia w sobie te dobre cechy, jakie miasto posiada. Hasło jest uniwersalne i nie przykleja nam łatki, że jesteśmy stolicą czegoś, czy że jesteśmy np. miastem otwartym. Odnosi się zarówno do biznesu, do turystyki i do wszystkiego dobrego, co w nim jeszcze będzie - wyjaśnia Dariusz Kwapisiewicz.
Napisz komentarz
Komentarze