Jak czytamy w uzasadnieniu kandydat w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wiedzą merytoryczną z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, zamówień publicznych oraz doskonałą znajomością problematyki informatyzacji jednostek samorządu terytorialnego. Ponadto posiada on duże doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie terytorialnym oraz administracji rządowej.
Mariusz Jaworski wcześniej pracował już zarówno w Starostwie Powiatowym, jak i w Urzędzie Miasta. Ostatnio przez 8 lat zatrudniony był w Ministerstwie Sprawiedliwości, jako koordynator zamówień publicznych największego wydziału departamentu informatyzacji, wdrożeniowiec systemu Nowa Księga Wieczysta i administrator komputerów klasy mainframe w ośrodku przetwarzania danych Ministerstwa. Jaworski jest też audytorem certyfikowanym systemów zarządzania jakością ISO 9001 i audytorem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001
Zakres zadań realizowanych przez Wydział Obsługi Administracyjnej i Informatycznej zdefiniowany w regulaminie organizacyjnym Urzędu wydaje się być gigantyczny. Należą do nich poza bieżącą obsługą informatyczną m.in. sprawy związanych z ubezpieczeniem majątku miasta; organizacja i nadzór nad utrzymaniem porządku w budynkach Urzędu oraz w ich obrębie; wykonywanie zadań związanych z obroną cywilną Miasta; opracowywanie strategii informatyzacji Urzędu w zakresie bieżącej obsługi Urzędu oraz klientów Urzędu; koordynacja przedsięwzięć informatycznych wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu w celu stworzenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem - planowanie inwestycji i nadzór nad ich realizacją; koordynacja przedsięwzięć informatycznych wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu i współpraca z instytucjami branżowymi w celu stworzenia Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej - planowanie inwestycji i nadzór nad realizacją; budowa Miejskiego Systemu Informacyjnego dla sieci INTRANET/ INTERNET.
W ramach Wydziału Obsługi Administracyjnej i Informatycznej funkcjonuje samodzielne stanowisko Administratora Bezpieczeństwa Informacji, podległe bezpośrednio Prezydentowi Miasta oraz Punkt Informacyjny, do zadań którego należy w szczególności zapewnienie podstawowej obsługi obywateli w ich kontaktach z Urzędem (informacja o zakresie kompetencji komórek organizacyjnych Urzędu, o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw).
W czasie dzisiejszej konferencji prasowej prezydent Marcin Witko odnosił się także do wyników naboru na stanowisko urzędnicza w wydziale obsługi prawnej, twierdząc, że brakuje w Tomaszowie prawników zainteresowanych współpracą z Urzędem Miasta.
Napisz komentarz
Komentarze