Pod względem wartości marka Paradyż została wyceniona na 164,8 mln zł, co stanowi 21 proc. wzrost w porównaniu z 2011 rokiem – 93. pozycja przy wartości 136,2 mln zł. Znak Paradyż umocnił się również w innym zestawieniu opublikowanym przez dziennik – moc marki w kategorii pozostałe produkty niespożywcze. W porównaniu z jego ubiegłoroczną edycją (moc na poziomie 244), marka umocniła się o 23 pkt (moc 267), czym została sklasyfikowana w powyższej kategorii na 23. miejscu. Ponadto Paradyż znalazł się w zestawieniu pokazującym wskaźnik prestiżu marki, który w jego przypadku wyniósł 16,90 w 20 stopniowej ocenie, dając mu tym samym 43. miejsce.
Wysoka pozycja marki Paradyż w rankingu dowodzi, że podejmowane przez Grupę Paradyż strategiczne decyzje przynoszą zamierzony skutek, jakim jest m.in. wzrost przychodów ze sprzedaży, na podstawie których wyliczana jest wartość marki do rankingu.Jest to dla nas bardzo dobra informacja, gdyż na sektor płytek ceramicznych znaczny wpływ ma cała branża budowlana, która znajduje się obecnie w fazie spowolnienia. Oczywiście nie zamierzamy spocząć na laurach i dalej konsekwentnie będziemy inwestować w naszą markę – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
„Ranking Najcenniejszych Polskich Marek” jest przygotowywany przez redakcję Rzeczpospolitej oraz firmę Acropolis Advisory od 2004 roku. Nagradzanych jest w nim 330 najlepszych i najbardziej wartościowych polskich brandów konsumenckich z kilkunastu branż, których łączna wartość w tegorocznym zestawieniu wyniosła ponad 57 mld zł.
Napisz komentarz
Komentarze