- Kluczem do skuteczności naszych oddziaływań, bez względu jak ową skuteczność definiujemy, jest relacja. Przede wszystkim relacja z podopiecznymi. Trochę też relacja między nami – kuratorami, pracujemy przecież w zespołach. Budowanie dobrych relacji warunkowane jest jakością komunikacji. Ta jest procesem, w ramach którego tożsamość kurateli sądowej przekłada się na jej wizerunek. Stąd skuteczność procesu komunikowania determinuje wizerunek kurateli sądowej, a więc i realizowaną strategię tożsamości. W czasie kryzysu te kwestie jeszcze mocniej zyskują na znaczeniu - mówią kuratorzy.
W związku z tym rzygotowali broszury i plakaty, które adresowane są dla osób objętych oddziaływaniami kuratorów sądowych. Są one przygotowane w dwóch formatach: broszura 940×781 px (na potrzeby social mediów) i plakat A2 oraz w różnych kolorach (także czarno-białe do ekonomicznego druku). Możecie zapoznać się z nimi poniżej
Autorem opracowania graficznego jest Grzegorz Miśta. Tekst przygotowali Monika Kłonica i Grzegorz Miśta.
Napisz komentarz
Komentarze