Urzędnicy wyposażeni w środki ochrony osobistej – będą przyjmować interesantów w wyznaczonych miejscach (dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi).
Wchodzących do budynku obowiązuje dezynfekcja rąk oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy wchodzący będzie musiał mieć zakryte usta i nos.
Prosimy o zachowanie bezpiecznych odległości, a w przypadku oczekiwania na załatwienie sprawy zajmowanie wyłącznie miejsc wyraźnie do tego wyznaczonych.
W przypadku dużego natężenia osób w budynku Starostwa może zajść konieczność poczekania na swoją kolej przed budynkiem.
W przypadkach kiedy jest to możliwe zachęcamy do załatwiania spraw drogą elektroniczną (w tym za pośrednictwem ePUAP) lub telefonicznie.
Wejście do budynku od ul. Szkolnej będzie możliwe dla interesantów:
Wydziału Komunikacji w sprawach związanych z: wydawaniem praw jazdy, oraz po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w sprawach związanych z:
- odbiorem dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
- dokonywaniem adnotacji urzędowych w dokumentach rejestracyjnych (hak, gaz LPG, dopisanie współwłaściciela itp.)
- zawiadamianiem o nabyciu i zbyciu pojazdu;
Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, Zarządu Dróg Powiatowych;
Wejście do budynku od ul. Św. Antoniego będzie możliwe dla interesantów:
- Powiatowego Urzędu Pracy,
- Wydziału Komunikacji w celu złożenia wniosków z zakresu rejestracji pojazdu i wyrejestrowania pojazdu (demontaż, kradzież, wywóz za granicę pojazdu) oraz w sprawie wymiany dowodu rejestracyjnego lub wtórników,
- i dla interesantów pozostałych Wydziałów Starostwa.
OBSŁUGA INTERESANTÓW z zakresu WYDZIAŁU KOMUNIKACJI:
Godziny obsługi interesantów:
7.30 do godz.15.00
wtorki 7.30 do godz. 17.00
(Aby móc dokonać opłaty w kasie prosimy o przybycie przed godziną 15.00, we wtorki przed godz. 17.00)
- odbiór dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, dokonywanie adnotacji urzędowych w dokumentach rejestracyjnych (hak, gaz LPG, wpisywaniem współwłaściciela itp.) – po umówionej wizycie telefonicznej (Wydział Komunikacji
w. 243, 252, 281, 444, 445, 492, 493, 495, 497, 498, 499, 555 oraz w. 406 i w.408)
- złożenie wniosku w sprawie rejestracji i wyrejestrowania pojazdu(demontaż, kradzież, wywóz za granicę pojazdu) oraz w sprawie wymiany dowodu rejestracyjnego lub wtórników: za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera, osobiście poprzez złożenie kompletu dokumentów w Informacji Starostwa.
- złożenie wniosku w sprawie praw jazdy: za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera, osobiście poprzez złożenie kompletu dokumentów na stanowisku obsługi praw jazdy (sala operacyjna praw jazdy).
Godziny otwarcia Starostwa Powiatowego:
poniedziałek 7.30‒15.30
wtorek 7.30‒17.00
środa 7.30‒15.30
czwartek 7.30‒15.30
piątek 7.30‒15.30
KASA czynna:
poniedziałek 7.30‒15.00
wtorek 7.30‒17.00
środa 7.30‒15.00
czwartek 7.30‒15.00
piątek 7.30‒15.00
(Prosimy o płatność przy użyciu karty płatniczej)
Istnieje również możliwość wcześniejszego dokonywania płatności przelewem na następujące konta:
Nazwa banku: GETIN NOBLE BANK S.A.
Numer rachunku bankowego |
Przeznaczenie rachunku |
53 1560 0013 2000 1462 1000 0002 |
- opłaty komunikacyjne m.in. rejestracja pojazdów, prawo jazdy, - opłata za parkowanie i holowanie pojazdów usuniętych z drogi, - opłaty transportowe (licencje, zezwolenia, zaświadczenia na potrzeby własne), - opłaty za najem i dzierżawę majątku Powiatu, - opłaty za wydanie karty wędkarskiej, - opłaty geodezyjne, - opłaty za informacje o środowisku |
42 1560 0013 2000 1462 1000 0006 |
opłaty związane z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa: - użytkowanie wieczyste, - trwały zarząd, - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, - odpłatne nabycie prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego, - najem, dzierżawa - bezumowne korzystanie z nieruchomości |
96 1560 0013 2000 1462 1000 0004 |
- opłaty za wydanie karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej - opłata za duplikat legitymacji osoby niepełnosprawnej |
OPŁAT SKARBOWYCH NALEŻY DOKODNYWAĆ NA NASTĘPUJĄCE KONTO:
ING Bank Śląski Centrum Korporacyjne
Nr 90 1050 1461 1000 0023 6464 4324
URZĄD MIASTA
ul. P.O.W. 10/16; 97-200 Tomaszów Maz.
W przypadku wpłaty na konto potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanego wniosku
KONTAKT ZE STAROSTWEM:
Centrala: tel. 44 724 21 27, 44 724 27 50; fax 44 7242915
Sekretariat w.333, e-mail: [email protected], Kancelaria w.100
Wydział Obsługi (OB)
w. 433, e-mail: [email protected];
Biuro Rady Powiatu (BRP)
w. 101, 103, e-mail: [email protected]
Wydział Finansowo-Księgowy i Budżetu (FKB) w. 305 - 310
e-mail: [email protected] , [email protected]
Referat Zarządzania Kryzysowego (ZK)
w. 276, 277, e-mail: [email protected]
Referat Zdrowia i Spraw Obywatelskich (ZSO)
w. 118, e-mail: [email protected];
Referat Transportu i Rozwoju Powiatu (TRP)
w. 224, e-mail: [email protected]; z zakresu transportu w. 405 e-mail: [email protected];
Wydział Inwestycji i Pozyskiwania Środków Pomocowych (ISP)
w. 221, 222, 241 e-mail: [email protected];
Referat Administrowania Danymi Osobowymi i Informatyki (ADI)
w. 312, 313, e-mail: [email protected]
Wydział Komunikacji (WK)
Rejestracja- w. 243, 252, 281, 444, 445, 492, 493, 495, 497, 498, 499, 555; Prawa jazdy- w. 666 oraz w. 406 i w.408; e-mail: [email protected]
Wydział Architektury i Budownictwa (WAB)
w. 104 – 110, e-mail: [email protected]
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (ZRO)
w. 205 -207, e-mail: [email protected]
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (GGN)
Ewidencja gruntów – w. 113, 114, 159, 139; Wypisy/wyrysy: w. 115; PODGiK w. 127, 129, 120, 119, 124, 125, e-mail: [email protected]
Wydział Organizacyjny i Kadr (OK)
w. 225, 227, e-mail: [email protected]; [email protected]
Referat Kontroli (RK)
w. 311, e-mail: [email protected]
Powiatowy Rzecznik Konsumentów (PRK)
Tel. 44 7253090, e-mail: [email protected]
Wydział Kultury i Promocji Powiatu (KPP)
w. 417, 418, e-mail: [email protected]
Wydział Oświaty i Sportu (OIS)
w. 242; e-mail: [email protected]
Referat Zamówień Publicznych (ZP)
w. 215, 246, e-mail:[email protected]
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZN)
w. 409, 410, 416, e-mail: [email protected]
Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem drogowym (ZRD)
w. 128, e-mail: [email protected]
Służba Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP)
w.102. e-mail: [email protected]
Inspektor Ochrony Danych (IOD)
w. 276, e-mail: [email protected]
Referat Prawny (RP)
w. 302, 303, 304 e-mail: [email protected]
adres e-PUAP: o4ua6o2y1n/skrytka
Informacje o funkcjonowaniu jednostek mających siedzibę w budynku Starostwa znajdują się na stronach internetowych poszczególnych jednostek.
KONTAKT do jednostek, które mają siedzibę w budynku Starostwa:
Powiatowy Urząd Pracy - 44 724 68 64, e-mail : [email protected]
Zarząd Dróg Powiatowych – 44 710 33 14, e-mail: [email protected]
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego – 44 725 08 37, e-mail: [email protected]
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 44 725 14 60, e-mail: [email protected]
W przypadku pojawienia się nowych okoliczności będziemy przekazywać Państwu informacje na bieżąco. Za utrudnienia i ograniczenia bardzo przepraszamy, ale są one podyktowane wyjątkową sytuacją w związku z obowiązującym stanem epidemii i względami bezpieczeństwa. Liczymy na Państwa zrozumienie.
Mariusz Węgrzynowski
Starosta Tomaszowski
Napisz komentarz
Komentarze