Wjeżdżamy od ul. Barlickiego i mamy znak Strefa Ograniczonej Prędkości oraz Postój z tabliczka w jaki sposób trzeba parkować pojazd oraz po lewej stronie zakaz zatrzymywania.
Jak widać zbliżamy się do skrzyżowani a więc istotnym może być pytanie: po co ustawiono po lewej stronie znak zakaz zatrzymywania z tabliczką który jest zbędny gdyż samo skrzyżowanie go odwołuje
Jadąc dalej do skrzyżowania z ul. Warszawska widać znaki "koniec strefy ograniczonej prędkości" oraz zbędny znak B-36 czyli "zakaz zatrzymywania". Dlaczego zbędny? Bo właśnie zbliżamy się do przejścia dla pieszych a jak wiadomo 10 metrów przed przejściem nie wolno się zatrzymywać.
Jest to droga z pierwszeństwem, gdyż mieliśmy pierwszeństwo z ul. Borek i wedle rozporządzenia powinien stanąć zestaw znaków a mianowicie D-2 i A-7 ( koniec drogi z pierwszeństwem i ustąp pierwszeństwa)
Dalej widać znak STOP i zbędną tabliczkę T-6d.
Widać jak pojazdy źle są zaparkowane i wjazd od ul. Warszawskiej jest bardzo utrudniony a dodam że jeszcze w blokach nie ma lokatorów, a kiedy zamieszkają to na tej drodze będzie większy ruch.
Wracamy na ul. Krzywą od strony ul. Warszawskiej i widzimy znak Strefa Ograniczonej Prędkości . Ciekawe dlaczego nie ma ciągłości linii przerywanej czyżby jakieś oszczędności
Jedziemy dalej w stronę ul. Barlickiego i jak wiadomo ul. Krzywa ma pierwszeństwo z ul. Borek więc zamiast zbędnego znaku B-36 zakaz zatrzymywania powinien stanąć zestaw znaków a mianowicie D-2 i A-7 ( koniec drogi z pierwszeństwem i ustąp pierwszeństwa)
Wjeżdżamy teraz w ul. Borek widzimy po prawej stronie prawej znak ciąg rowerowo pieszy a także parking z tabliczką pod nim pokazującą, w jaki sposób trzeba parkować. Jest ona błędna (biały kolor to chodnik a czarny jezdnia ) po lewej stronie znak zakaz zatrzymywanie.
Jadąc dalej znowu widać zbędny znak B-36 z strzałką, ale co dziwnego jak przypatrzymy się lepiej na to zdjęcie to widać znak przejście dla pieszych oraz nad nim znak B-36 zakaz zatrzymywania. Dlaczego?
Jadąc dalej widzimy znak, że zaraz nastąpi koniec drogi, co jest nieprawdą oraz zakaz zatrzymywania z tabliczką że już nastąpił koniec tego zakazu. Jest to ciąg rowerowo-pieszy i na takiej drodze nie może nic stać, żaden znak kosz na śmieci po prostu nic znaki te powinny być na słupkach za tą droga i wyciągnięte na drogę są specjalne słupki i znaki na takiej drodze powinny być na wysokości minimum 2,5 metra nad drogą
Po co jest ten znak? Nie wiadomo. Sam zachodzę w głowę, co miał autor tego projektu na myśli
Widzimy, że jest koniec ciągu rowerowo-pieszego. Jadąc dalej mamy wyjazd ale nie ma skrzyżowania nie wiem czemu nie zrobiono połączenia z ul. Szeroką. Nie kolidowało by z innym skrzyżowaniem nawet byłoby lepiej niż teraz wjazd na ulice jak wjazd do bramy 2 pojazdy się nie mieszczą, a od września będzie ich tutaj dużo.
Jest to skrzyżowanie z ul. Krzywą i mamy znak ustąp pierwszeństwa ale bardzo się dziwię, że nie ma tutaj znaku STOP, gdyż widoczność na tym skrzyżowaniu jest bardzo słaba .
Podsumowując : nie wiem dlaczego ustawodawca wskazał, że opinie co do organizacji ruchu wydaje komendant powiatowy czy też miejski ale tylko do dróg powiatowych położonych w mieście. Czy na tych ulicach nie było potrzeby opinii Policji? Szkoda może oni by się dopatrzyli tych absurdów.
Dlaczego dopuszczono do realizacji taką organizację? Podpisujący się pod takim projektem powinien znać rozporządzenia i ustawy
Napisz komentarz
Komentarze