Z nowym rokiem rozszerzyliście ofertę usług? Co oferujecie mieszkańcom miasta?
Istotnie od czerwca 2018 r. Spółka sukcesywnie rozszerza swoją ofertę. W ubiegłym roku uruchomiliśmy Strefę Płatnego Parkowania w mieście, a od stycznia 2019 r. kolejne usługi mycia i badania technicznego pojazdów. Okręgowa Stacja Kontroli pojazdów zlokalizowana na terenie siedziby Spółki oferuje usługi badania technicznego wszystkich typów pojazdów, a z myjni obecnie mogą korzystać nie tylko przedsiębiorcy ale również klienci indywidualni, ponieważ oferta mycia aut od busów do ciągników siodłowych z naczepą została rozszerzona o mycie aut osobowych.
Myjnia i Stacja Obsługi pojazdów. Wchodzicie w sferę rynkową, na której funkcjonują prywatni przedsiębiorcy. Macie szanse na bycie podmiotem konkurencyjnym?
W zakresie mycia pojazdów jak najbardziej. Należy pamiętać, że system zaopatrzenia myjni w wodę został zaprojektowany w sposób umożliwiający wykorzystanie zarówno ścieków z myjni jak i wody deszczowej, oczywiście po oczyszczeniu, do mycia, czy tez ponownego mycia aut. To pozwala nam zaproponować konkurencyjną ofertę zarówno przedsiębiorcom z flotą pojazdów jak i klientom indywidualnym.
Z myślą o mieszkańcach miasta i przygotowaniu dla nich atrakcyjnej oferty przystąpiliśmy do Programu „Tomaszowska Karta mieszkańca”. Posiadacze karty mogą skorzystać z usługi mycia samochodu osobowego z 20% rabatem zarówno na podstawowe jak i kompleksowe mycie auta. Natomiast przedsiębiorcom z dużą czy mniejszą flotą również oferujemy atrakcyjną, negocjowaną ofertę.
W przypadku badania technicznego pojazdów ceny usług regulowane są Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i w tym przypadku nie może być mowy o żadnych rabatach czy oferowaniu dodatkowych usług za wykonanie badania technicznego jak np. bezpłatna wymiana oleju. Takie dodatkowe usługi stanowiłyby czyn nieuczciwej konkurencji a my postępujemy fair play.
Chcemy przyciągnąć klientów profesjonalnym podejściem i wykwalifikowaną obsługą stacji. Diagnostów nie pozyskaliśmy z rynku, to nasi pracownicy, którzy zawód mechanika wykonywali i wykonują nadal od lat 80-tych czy 90-tych. Ich doświadczenie jest bezcenne, a kontrola pojazdu z pewnością nie ograniczy się do suchej interpretacji odczytu wyników z urządzeń pomiarowych, o czym już nie jeden klient miał okazję się przekonać.
Napisz komentarz
Komentarze