Czy wiesz, że maleńki upominek dawany na pożegnanie może zdecydować o tym, czy Twój klient do Ciebie wróci? By tak było, trzeba jednak dawać trafione prezenty. Gadżety z nadrukiem reklamowym działają zgodnie z opisaną przez R. Cialdiniego regułą wdzięczności. A to oznacza, że jeśli klient zamiast wdzięczności poczuje niesmak, może to pogorszyć jego relację z Twoją firmą.
Sprawdź 5 prostych rad na trafione gadżety z nadrukiem. Dzięki temu wyprzedzisz swoją konkurencję i zwiększysz zapamiętywalność swojej marki, zamiast tylko wydawać pieniądze.
Dając promocyjne gadżety firmowe, pokaż, że znasz swojego klienta.
Podstawowy punkt, o którym większość firm nawet nie myśli. Twój klient to osoba, która ma swoje zainteresowania. Lubi spędzać czas w określony sposób. Ma rodzinę lub nie. Preferuje kawę lub herbatę. Pije alkohol albo unika go jak może. Wyobraź sobie teraz, co się stanie, gdy dasz piersiówkę abstynentowi. Widzisz w wyobraźni tę niezręczną ciszę? Prawidłowo.
Wyszkól swój zespół sprzedażowy tak, by zapisywał drobne informacje o cechach i preferencjach klienta. Wówczas sprawienie mu przyjemności poprzez ofiarowanie gadżetu firmowego z logo firmy nie będzie żadną trudnością.
Kupujesz koszulki jako akcesoria reklamowe? Zamów kilka krojów.
To kolejny sposób na uniknięcie niepewności podczas wręczania gadżetów reklamowych. Wielu przedsiębiorców, zamawiając T-shirty jako gadżety z nadrukiem, decyduje się na jedyny słuszny model. Półokrągły dekolt pod szyją, krótki rękaw. Rozmiar M i L, po co mniejsze i większe. A potem? Człowiek, który zakłada taki upominek reklamowy, wygląda groteskowo. Szybko ściąga z siebie koszulkę, a Twoja firma zaczyna mu się podświadomie kojarzyć z porażką i wstydem.
Jak myślisz, czy wróci wówczas po więcej? Kupujemy poprzez emocje. Dlatego warto, by Twoja firma miała w zanadrzu wiele modeli koszulek firmowych z nadrukiem. By nauczyć się je dobierać do sylwetki, wystarczy przeczytać dowolny artykuł na ten temat w internecie.
Tanie gadżety. Dostosuj cenę gadżetu reklamowego z nadrukiem do przychodu.
Klient kupuje Mercedesa, a Ty mu dajesz biurowy ołówek, długopis, smycz, kubek lub brelok. Jaką emocję wówczas budzisz? Zdziwienie. Nie jest to jednak pozytywne zaskoczenie, które może skłonić do odwiedzin Twojego salonu. Raczej skrywany zawód, że nie dajesz bardziej ekskluzywnych gadżetów firmowych z nadrukiem przy transakcji na tym poziomie.
Jakim gadżetem biurowym można obdarować takiego kontrahenta? Pendrive to jeszcze troszkę za mało. Lepszy będzie powerbank przydatny podczas podróży służbowych. Pamiętaj przy tym, by nie przesadzać w drugą stronę. Proponowanie w ramach upominku firmowego porządnego plecaka z haftem czy droższej odzieży do drobnych zakupów za 20 zł może trącić desperacją.
Gadżety dla firm. Slogan na gadżetach z nadrukiem logo firmy.
Gadżet promocyjny z hasłem firmowym? Tutaj spełniasz aż dwa cele marketingowe. Taki prezent nie tylko jest użyteczny. Promuje również Twój slogan. Jeśli slogan jest trafny, budzi emocje zgodne z brandingiem Twojej marki. A tym samym zapada w pamięć i wspomaga promowanie wizerunku Twojej firmy wśród kolejnych potencjalnych partnerów biznesowych.
Ten pomysł jest też świetnym pomysłem na wyróżnienie marki w jej branży na konferencjach i targach.
Jak sprawdzić koszty upominku, kupując gadżety reklamowe dla firm?
To akurat jest bardzo proste. Wystarczy wejść w kreator upominków firmowych. Gdy wgrasz swoje logo, cena automatycznie się zmieni. Prócz tego drukarnia może oferować promocje na asortyment zależne od wielkości realizowanego zamówienia. Pamiętaj też, że cena może zależeć od wybranej metody znakowania upominków branżowych. Masz do wyboru sitodruk, tampodruk, sublimację, termotransfer, druk DTG, nadruk folią flex i flock oraz haft komputerowy.
Czy oznacza to, że musisz mieć wiedzę na temat każdej metody nadruku, by zamówić breloki, kubki, długopisy lub inne gadżety reklamowe? W Ideashirt.pl nie jest to konieczne. Nasz sklep jest skonstruowany w taki sposób, by każdy wybór był dobry. Prócz tego zawsze możesz nam zadać pytanie. Zajrzyj do nas.
Napisz komentarz
Komentarze